superfalle: F-kassa registreras som inkomst!! A-kassa är inkomst!!
Inlägg: 1445284
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
John K:ja . inkomst . lön va de vi pratade om . som går under jobbskatteavdrag inkomst av tjänst . lönerna är lite kraftigare söderut om man säger så .35 lax i östersund de är rena fet lönen de .