Blizzard: Sorry, men jag kunde inte låta bli att säga som det var. En fullständigt horribel tvåa på BomBom när det är lulingen som ska ha en solklar tvåa för holding the stick. Att DIF vinner i OT känns ju sådär i det läget.... :-/
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En fullständigt horribel tvåa på BomBom när det är lulingen som ska ha en solklar tvåa för holding the stick.
Att DIF vinner i OT känns ju sådär i det läget.... :-/