Olle: bara att gratulera, ser det som biståndsarbete. Lycka till i KS;-)
Inlägg: 1445958
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
rafalski: Nej det här var mer som att dansa med ett påtänt pubfyllo som försöker slå flaskor i bakhuvudet på en när man inte tittar. Lämna bentacklarna och dom grinande bäbisarna hemma nästa gång. Haha vilket jävla säckgäng.
+ 3