Sverre: Ja håller med! *skakar hand*
Inlägg: 1446021
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:fyra raka och de händer fan ingenting i tabellen . jobbigt . förluster finns inte på kartan
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:
Den första (inte riktigt va??) att gratulera...tack för att ni började trenden som försatte oss i kvalserien...:(
+ 1