Horace76c: Njaaa det låter inte särskilt troligt. Har vi tur slipper vi kvala.
Inlägg: 1446028
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Verkar lugn och skönt för Per-Erik o Clas att slippa Nubben under matcherna. Grymt facit sedan han lämna båset ;-)
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:
Det sa jag inget om...däremot så fick ni oss att börja dala...;) .... förhoppningsvis INTE...men som brynässupproter vet man ALDRIG
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Fan vad Picken var grym. Men Röjmark, fixar så att vi missar ett powerplay. Hade jag varit tränare hade jag bänkat lusekoftan.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Tjoa på ni! Det saknas dock en kugge på backsidan! Dom kämpar i alla fall! SUPERVIKTIG match på tisdag...
Timrå IK är dom bästa.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Brynäs är inte sveriges bästa lag längre.
Hur många gånger har man hört "första målet för säsongen" mot timrå......