+ 2
Inlägg: 1446070
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Fyfan va skönt det var att gå ut ifrån Eon Arena idag! Med U2- Beautiful Day i högtalarna kändes det som man svävade ut där ifrån!
Varför allt gull-gull?
Som jag sa tidigare idag så krävdes ett litet mirakel att vinna den här matchen.
Efter matchen säger jag - Vadå mirakel? Timrå IK är like Jesus himself.