1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1446173

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Per HApps: Tittar man i tabellen nu på morgonen så förstår man vilken fruktansvärd knipa vi satt oss i...

Även fast vi vunnit på slutet är glappet upp stort. Behövs bara en torsk så är det bakhalt i tabellen igen. Ska vi lyckas med det här konststycket måste resten av säsongen spelas som vore vi ett topp sex lag. En match i taget och långa segersviter, grymt hemmafacit och bra utdelning är ett måste om det ska bli riktig kontakt uppåt.

Men det ser bättre ut... Och nu är det istället för tio till närmsta lag istället en jädra massa lag inom åtta poäng

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
lincoln:
Resten av säsongens matcher kommer att gå i slutspelets tecken där varje match får en smak av sjunde avgörande i sudden.

 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer