Känner att det är jävligt skönt att matchen går på hemmaplan, fast vi bara vunnit borta mot varandra den senaste tiden (förutom förra matchen i ö-vik) så känns det som hemmaplan är viktigt denna gång och fast vi inte varit skit bra hemma så känns det som att hemmaplan kommer få mer betydelse framööver än vad det har varit.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känner att det är jävligt skönt att matchen går på hemmaplan, fast vi bara vunnit borta mot varandra den senaste tiden (förutom förra matchen i ö-vik) så känns det som hemmaplan är viktigt denna gång och fast vi inte varit skit bra hemma så känns det som att hemmaplan kommer få mer betydelse framööver än vad det har varit.
FOOOOOOORZA TIMRÅ!