Inlägg: 1447467
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
putte_patte87: Defensiv, offensiv, medelmåtta. ja alla alternativ är ju bättre än Högström.
Mackelito: Nog måste det finnas en back från juniorerna som är bättre än högström att kalla upp. Någon som kan lägga en PASSNING typ en meter från en medspelare,
på BLADET på en timråspelare. Mer behöver vi inte kräva av junioren i så fall. Sen är det ju bara ett plus om spelare kan lägga ner en puck mot mål som inte går direkt på motspelares blad och skapar kontringar.