1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1447472

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Wayne Gresky: ta upp grabben direkt och skicka högström nånstans långt här ifrån... Nog för att man inte är stormförtjust i Sundsvall hockey. Men så grymma kan vi ju inte ens vara att vi ger högström till dom så dom hamnar i 1:an.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
putte_patte87: Grabben är ju trasig för närvarande. Ifjol kom han in på lån från just IFSH, med skillnaden att han hade ett grymt självförtroende, och de flesta här inne (inkl mig själv) ville skriva kontrakt med honom. Han besitter onekligen en del potential som offensiv back men har kommit in helt snett i den här säsongen. Nu är han förmodligen rätt billig så man bör nog ge honom en chans nästa säsong också.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.