1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1447495

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
spud: Därför att det är bland det barnsligaste jag läst i det här forumet. Det är så grabbigt dumt att det kommer att reta upp mig i en vecka till.
Du beter dig som en hormonstinn lumparkille.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

hubbenorlen: Ja smaken är ju som baken, delad. Men det är klart att det handlar ju inte direkt om de mest sofistikerade tankarna som man sprider under en hockeymatch mot länskollegorna.

Sen om jag får vara med och betygsätta olika kommentarer här så tycker jag att den hamnade i rätt gott sällskap. Alla vuxna människor som så genomtänkt dragit några slutsatser om Högström i denna bok igår hamnade verkligen rätt.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.