Inlägg: 1447549
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Ambroo:Linkan är ju gud i PP, men hans pass förvaltas ju inte av de övriga "gummi-armarna".
i 5 mot 5 försvann han, liksom många andra.
RTS: Kedjan med Bremberg-Larsson-Fleury bidrog verkligen igår. Bremberg och Larsson gick -4, Fleury -3.