+ 1
Inlägg: 1447698
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Vi som var på plats kände nog alla odören som spreds i hallen och polisen grep också den röksugne. Hoppas han får den vård han behöver.
+ 1
Vad beträffar känslor efter avgörandet i den serien så har jag nog aldrig känt en sådan tomhet direkt efter att det var slut. För det tog ju just bara slut. End. Finito. Att jag då bodde i Göteborg och inte hade sett en enda fight på plats förmildrade inte besvikelsen på något sätt. Men där och då, efter Svartens puck upp i nättaket gapade det bara tomt. Och jag tror nog fler än jag kände likadant, som du säger. Det spel vi båda hade visat upp och den viljekamp vi hade skådat kändes på något vis värd att inte håna, eller skämma ut genom att lägga ribban för lågt, bara för att få utlopp för div. känslor.