hubbenorlen: Absolut, fast nu snackar vi ju inte fyrverkerier här.
Inlägg: 1448013
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Knylan: Har bara läst artikeln och där stod det fyrverkeripjäs. Vad var det då?