Inlägg: 1448068
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Berglund: hahaha...ja det var ju kontraproduktivt så det räcker.
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Berglund: Faan varannan gång jag postar så blir det nå error och bara halva min posts syns, går inte att redigera den heller. Har varit så några dar nu.
hubbenorlen: Det var ganska komiskt då han som drog av "rökbomben" stod nästan längst ner i klackan och den gröna stinkande röken fullkomligt forsade upp i ansiktena på mer än halva modoklacken.
Det var nån sorts rökbomb, var nog ingen fara för brandrisk men dumt änd%2
Redigerad kommentar