1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449147

Sv: Apropå nånting...

Bad_Brett: Kan du inte förstå att du är oönskad här? Lev med det.

Fast ni är ju lite bättre än oss övriga, så vi borde bocka och buga för dina och 'han som inte kan stava till Gretzky's inlägg.

Tack för att ni tar er tid för att berika oss med er kunskap.

Edit: 12+? Håller du upp båda händerna nu när du räknar? Själv så såg jag att det var 11+ i skrivande stund

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Ärligt talat så struntar jag i dig och vad du tycker, jag skriver inte för din skull och värderar inte dina åsikter särskilt högt. Du får ogilla det jag skriver och det skiter jag högaktningsfullt i. Jag skriver eftersom jag vet att det finns timråsupportrar som gillar att jag skriver här.

Sv: Apropå nånting...
Puss på er. några omgångar kvar bara.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer