Paddan:Sant, vi ska ge fan i att ta onödiga utvisningar. Apropå Gerber så snackades det ju att han var missnöjd med Växjö på nåt sätt och söker sig därifrån...
Läste på Twitter igår förresten att det blir Lundström som vaktar kassen för oss ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Paddan:Sant, vi ska ge fan i att ta onödiga utvisningar. Apropå Gerber så snackades det ju att han var missnöjd med Växjö på nåt sätt och söker sig därifrån...
Läste på Twitter igår förresten att det blir Lundström som vaktar kassen för oss ikväll.