Kattgubben:Tjena,slänger ut en fråga här,jag bor i Göteborg och tänkte bli medlem i TIK 031 och är naturlligtvist intresserad av biljetter till annandag jul.Har försökt att kontakta TIK 031 på mail utan resultat,är det någon som vet var/hur man får kontakt med TIK 031?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kattgubben:Tjena,slänger ut en fråga här,jag bor i Göteborg och tänkte bli medlem i TIK 031 och är naturlligtvist intresserad av biljetter till annandag jul.Har försökt att kontakta TIK 031 på mail utan resultat,är det någon som vet var/hur man får kontakt med TIK 031?