Jäklar, blir det målvaktsbyte ikväll så blir det garanterat torsk, får dessutom Växjö tillbaka Gerber så kommer han hålla nollan. Bådar inte gott detta!
Dock tror jag att Chrippe får islossning och gör ett hattrick mot Bjästa, det är han värd vår allas Söråkers-Wayne.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jäklar, blir det målvaktsbyte ikväll så blir det garanterat torsk, får dessutom Växjö tillbaka Gerber så kommer han hålla nollan. Bådar inte gott detta!
Dock tror jag att Chrippe får islossning och gör ett hattrick mot Bjästa, det är han värd vår allas Söråkers-Wayne.