putte_patte87: Så ruskigt kloka ord av Nubbowitch! Köper hans resonemang till 1000%. Varför värva bredd nu då laget har höjt sig sista månaden, bättre att vänta och dänga fram tunga nyförvärv då han funnit dem
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
putte_patte87: Så ruskigt kloka ord av Nubbowitch! Köper hans resonemang till 1000%. Varför värva bredd nu då laget har höjt sig sista månaden, bättre att vänta och dänga fram tunga nyförvärv då han funnit dem
Grymt Nubben!!