1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449605

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Magnus Rövarn : Kan ju hända att Nubben ropar in några backar också, då slipper jag deffinitivt att känna obehag över att Moe ska "provas". Han måste visa upp stabilitet till att börja med i Sundsvall. 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
fredriko74: Tycker han skött sig hyfsat i Sundsvall. Du kan ju ändå inte lasta honom för att Sundsvall harvar i botten. I bortamatchen mot Bofors var det ju idiotutvisningar på forwards i slutet på andra perioden som fällde avgörandet. Hade IFSH haft med sig underläge 1-2 istället för 1-3 till paus så hade man definitivt haft kontakt.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.