Magnus Rövarn : Kan ju hända att Nubben ropar in några backar också, då slipper jag deffinitivt att känna obehag över att Moe ska "provas". Han måste visa upp stabilitet till att börja med i Sundsvall.
Inlägg: 1449605
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
fredriko74: Tycker han skött sig hyfsat i Sundsvall. Du kan ju ändå inte lasta honom för att Sundsvall harvar i botten. I bortamatchen mot Bofors var det ju idiotutvisningar på forwards i slutet på andra perioden som fällde avgörandet. Hade IFSH haft med sig underläge 1-2 istället för 1-3 till paus så hade man definitivt haft kontakt.
Redigerad kommentar