Inlägg: 1449738
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
inbetweendreams: bort med gamm hagos så kör vi bara offensiva kedjor ;)
+ 1
gurra_: Ryan. Står i inlägget ;)
edb: försökte trycka in honom men hittade inte riktigt någon plats. Kan han spela på en kant?