Bissett_19: Fan vad jag saknar Södertälje, något alldeles enormt.
Inlägg: 1449819
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Är det verkligen bara jag som skulle gråta om vi värvar dessa eller likande för resten av pengarna vi har?
Eric Moe
Andreas Molinder
André Hult