1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1450523

Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!
Patrick Polly: Någon som vet om nya "Snubben" varit/är den pressansvarige för stora TIK nu?

Behöver dock inte betyda ett skit då det lär vara TJ som styr skutan med järnhand...

Vi får önska lycka till och en riktig navelsträngsklippning till det mesta.

Svarskommentarer

Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!
Smokey: Vi får hoppas att han har integritet. Som ordförande är det han som skall sätta upp riktlinjer för klubbchefen och inte tvärt om.

Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!
Smokey: Pressansvarige är väl Kjell-Åke Tjärnström, KÅT, numera. Jag har något diffust minne av att Nolander fick beröm i något sammanhang av någon journalist under de år han var ansvarig. Eller om man delade ut något form av inofficiellt pris.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer