Wayne Gresky: ah det var så du menade dåär jag med =)
F.ö tycker jag ö-nisse's snack haltar ganska grovt bara för modo har lyckats och inte vi så har vi helt plötsligt bättre framtid och bättre förutsättningar för att vi bara kan bli bättre typ. skulle vilja höra det resonemanget mellan SAAB och Volvo...Eller något annat, ah ni fattar..HAde ju helt klart valt 2 SM-guld ny arena och bättre ekonomi med en sportslig svbacka än Timrå's situation.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
F.ö tycker jag ö-nisse's snack haltar ganska grovt bara för modo har lyckats och inte vi så har vi helt plötsligt bättre framtid och bättre förutsättningar för att vi bara kan bli bättre typ. skulle vilja höra det resonemanget mellan SAAB och Volvo...Eller något annat, ah ni fattar..HAde ju helt klart valt 2 SM-guld ny arena och bättre ekonomi med en sportslig svbacka än Timrå's situation.