1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1450794

Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!

Patrick Polly:

Vänd på steken och fråga hur många man vill ha kvar.

Pikkarainen?
Halonen?
Hagos?
Dansbandskungarna?
Högström?

Timrå IK hoppas på spelarflykt så att Kent Norberg kan bygga från grunden borde det stå.


Svarskommentarer

Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!

Per HApps: näe det är ju just det. Hagos kan väl vara kvar iofs tycker jag, om han inte lyfter allt för mkt deg.

Dansbandskungarna?


Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!
Per HApps: Ska vi inte bränna den där örnen när vi ändå håller på att rensa ut all gammal skit.....?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer