T T: Ja mitt i bedrövelsen så känns de verkligen som att de är rätt man på rätt plats . Tänk om linkan lett klubben i detta läge . Då hade man kännt total maktlöshet
superfalle: Väldigt skönt med raka och tydliga svar. Och det är nog inte bara vi suportrar som mår bra av det. Att sätta press på spelarna är precis rätt taktik i det här läget. Linkan gjorde ju precis tvärtom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer