Ambroo: Har funderat en del runt kvalserien. Egentligen är det bara Modo som passar in då. Vet inte riktigt varför, men det är väl egentligen naturligt. Nu får jag väl en massa modolider på mig för att jag skriver så här. Men är man riktigt ärlig mot sig själv så skall man väl tala om det.
God Jul o gott nytt år på er allihop. Gäller Modolider också!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ambroo: Har funderat en del runt kvalserien. Egentligen är det bara Modo som passar in då. Vet inte riktigt varför, men det är väl egentligen naturligt. Nu får jag väl en massa modolider på mig för att jag skriver så här. Men är man riktigt ärlig mot sig själv så skall man väl tala om det.
God Jul o gott nytt år på er allihop. Gäller Modolider också!