Berglund: Du jag skiter fullständigt om det är roligt för en grabbjävel att spela JVM, mitt lag TIMRÅ IK betyder ALLT. jag skiter om Jermemy är lycklioga¨st i sverige när han lirar JVM , han ska lira ES. Punkt slut, detta är ingen jävla sosse förening vi ska överleva och jag hoppas ALLA nyckelspelare i de andra lagen dör, så jävla mycket älskar jagmitt lag, ALLT är för mitt lag sen om sporten sänks i kvalite det skiter jag i, MITT LAG SKA KLARA SIG, PUNKT, JEREMY SKA LIRA ES JAG SKITER I OM HAN ÄR GLAD I JVM.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer