God jul alla timråfans! Jag funderar jag på att köpa matchen online via erbjudandet från hemsidan ikväll, vet någon av er vilken hastighet som krävs för att matchen inte ska lagga?
Inlägg: 1451396
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
timraw: Du bör ha en nerhastighet på runt 6-8 mb/s, och en upphastighet på 1 mb/s för att vara säker. Men även om hastigheten har betydelse, så är grafikkortet minst lika viktigt.
Fast de problem som uppstår med Csports beror oftast på sändningen och inte kunden.
Redigerad kommentar