timraw: Nuså. Lets go! Åk av er julskinkan lite snabbt nu!
Inlägg: 1451421
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Men vad i hela friden har Luleåspelarna på sig???
Tittar man på läktaren ser det nästan ut som vi spelar.....
Tittar man på läktaren ser det nästan ut som vi spelar.....
Redigerad kommentar