Per HApps: Hann inte se. Hade nyss fått på kanalen. Eller Canalen.....
Inlägg: 1451432
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Olearys strulade till min bokning så här sitter jvi och kollar Modo-Luleå och dricker gratisöl.
Hur ser det ut, spelar vi bra?
Hur ser det ut, spelar vi bra?