hubbenorlen: Ja vi ser ruskigt pigga ut!
Inlägg: 1451442
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Att de är samma jocke som står imål dom senaste 10 matcherna som de va i början på säsongen är fan otroligt
Sv: Apropå nånting...
Tack domarn för några billiga utvisningar, inför kvalserien så värva en tekare nubben, mycket vunnit där.