stoff: Ojojoj, undrar hur de lyckades få nollan att säga upp sig från ett kalasjobb till att bli direktör i detta sjunkande skepp. Nubben lär ju skippa SC-jobbet också.
Underbetyg till timrås fystränare, sämre än så här har det nog aldrig sett ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
stoff: Ojojoj, undrar hur de lyckades få nollan att säga upp sig från ett kalasjobb till att bli direktör i detta sjunkande skepp. Nubben lär ju skippa SC-jobbet också.
Underbetyg till timrås fystränare, sämre än så här har det nog aldrig sett ut.