1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452416

Sv: AVGÅ PERRA!

Knylan: Antar att du menar min mening med "tyst protest".... men jag vet inte.

Jag har fått nog helt enkelt. Jag tänker inte se nåt mer med Perra... men jag har inte uppmanat andra att göra det härinne.

Det är ju fritt vad man vill göra.
Men jag står för det jag skrev.... att det bör protesteras från läktarhåll istället för klappa händerna o skrika: "Vi älskar Timrå!" efter den ena patetiskt usla insatsen efter den andra....

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!

Hahl Bundy:

 

ÄLSKAR TIMRÅ IK gör man väl ändå? Ogillar spelet och inställningen är väl annat.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.