1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452518

Sv: AVGÅ PERRA!
Steffe: Du menar dom som skulle skänka pengar oavsett om de stod värvnings pott eller inte för att föreningen behöver pengar . De är väl klart som fan de kommer att värvas . Om de finns nåt att värva . De är ju flera månader kvar till kvalet . Man kan ju se de som att varje vecka som de inte värvas så spar man pengar inför nästa säsongs lagbygge . För i kvalserien hamnar vi oavsett om de kommer in nån ströback och en center eller inte . Om inte detroits två första femmor värvas då . Fast den chansen är nog inte så stor

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
superfalle: Så du tror inte att det kan bli en "snålheten bedrar visheten" av det då? Att det slutar att komma publik menar jag.

Sv: AVGÅ PERRA!
superfalle: Ja det kanske är lika bra att vänta till nära deadlinen och värva klass inför kvalserien då det kostar mkt mindre att bara värva in för styva 2 månader.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.