1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452850

Sv: AVGÅ PERRA!
bisterfinnen: Men varför ska Nubben agera? Enligt vissa här inne är det bättre att vänta en månad och spara pengar på löner...
Vissa förstår inte att publikintäkter också är pengar, pengar som skulle kunna behövas i en eventuell framtid.

Jag har undrat varför dom inte värvar för värvarpotten tidigare men då blivit hårt kritiserad av de som kan det här bättre än jag.

Ni som förespråkar det jag nämner ovan, kan ni företagsekonomi med inkomster kontra utgifter? Jag tror nog att ni lever i en drömvärld där Timrå har en påse pengar per år, rent informativt så kan jag upplysa vederbörande att så är inte fallet, det krävs lite pengar IN också och dom kommer fan inte från tomten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.