Timrå Icon:Precis så! Man får väl helt enkelt uppdatera sig med verkligheten och se det för vad det är - fjortisförälskelser. Finns nog bara ett fåtal som bara skulle kunna tänka sig att bära våra färger.
Inlägg: 1453212
Svarskommentarer
Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Perra är borta nu, bra det. Fick han kicken då har Vi en plan, sade han upp sig själv då har Vi oerhört mycket att tänka på, tänk på det...
FORZA TIK.............alltid, alltid..............
+ 2
Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Det är bara ett fåtal utvalda som FÅR äran att bära våra färger ;-)