1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1453250

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Friman SR: eftersom perra sagt upp sig själv. så borde väl kontraktet rivas rakt av och hans lön borde väl timrå kunna använda till någon annan tränare. eller hur funkar det?

Svarskommentarer

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
putte_patte87: Om jag tolkar ST´s Roland Engström rätt så betalar vi lönen kontraktstiden ut. Men med nytt på tränarsidan, trots att det nu kostar mer, så har vi i vilket fall gett oss själva chansen att klara oss kvar.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.