Friman SR: eftersom perra sagt upp sig själv. så borde väl kontraktet rivas rakt av och hans lön borde väl timrå kunna använda till någon annan tränare. eller hur funkar det?
Inlägg: 1453250
Svarskommentarer
Sv: Perra avgick, vad händer nu?
putte_patte87: Om jag tolkar ST´s Roland Engström rätt så betalar vi lönen kontraktstiden ut. Men med nytt på tränarsidan, trots att det nu kostar mer, så har vi i vilket fall gett oss själva chansen att klara oss kvar.
Redigerad kommentar