1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1453257

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Tellus: Bara för att du inte orkar bläddra igenom sidorna så ska jag nämna några som har nämnts under gårdagskvällen/natten.

Bengt Åke Gustafsson
Ante Karlsson
Bobo Simensen
Harald Lückner
Anders Huss
Martin Sonnenberg
Charles Berglund

Varsågod

Svarskommentarer

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Kostiainen:

Lars Molin - Har räddat oss en gång

Leif Strömberg - Tack men nej tack

Niklas Wikegård - Money talks

Hussen och Sonnie - Känns lika troliga som Virus och Ankan


Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kostiainen: Johan Tornberg nämndes också igår.

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kostiainen: Har Anders Huss ens någon tränarlicens?
Av de övriga hoppas jag på Bengt-Åke Gustafsson.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer