Inlägg: 1453467
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
mattias - 74: Va . Har jag missat nåt
? Har han inte sagt att allsvenskan inte är nåt alternativ
? Har han inte sagt att allsvenskan inte är nåt alternativ
Sv: Silly Season 11/12
mattias - 74: tror du på allvar att gamm Nyllet skulle lyfta SSK till elitserien??
Iof du är ju Leksing, där har man ju en asatro på gamlingar
JimmyH:
Får SSK in nyllet också så är dom absolut en kandidat för KS och kanske tom Elitserien.