Edb: haha timrå i ett nötskal, när man vl har en spelare på utlåning för att visa upp sig då skadar dom sig. kan tänka mig att de få precent chans vi hade att bli av med honom försvann ganska kvickt där.
Det finns ingen användare som heter cheflink