1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1453777

Sv: Apropå nånting...

Edb:  – Det är tråkigt att de tvingades lämna på grund av hur vi spelade, men nu kan det vara bra med en ny röst och nu blir det ”Ante” ett tag i alla fall. Han är den bästa tränaren jag haft så jag tror att det kan bli riktigt bra, säger Boyce.


HAHAHAHAHA! IN YOUR FACE RÖNNBERG! 


amatör...


Ante K is da shit! =)


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Tycker faktiskt att man gott kan ge Ante chansen, om han själv vill det i detta läget. Han får lovord från varenda spelare som haft honom som tränare i juniorlagen och jag tycker han säger många bra saker i dagens artiklar utifrån det läge vi befinner oss i.

Frågan är väl om de namn som finns lediga är bättre alternativ bara för att de varit med om det förut?


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer