Frella: Riktigt kul att han brinner så för klubben, kan det bara smitta av sig på laget så kan det bli en bra lösning detta. Skulle vara fint med en 2-3 vinster på direkten för att ingjuta mod i laget och så Nubben kan fokusera på att förstärka laget så länge.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frella: Riktigt kul att han brinner så för klubben, kan det bara smitta av sig på laget så kan det bli en bra lösning detta. Skulle vara fint med en 2-3 vinster på direkten för att ingjuta mod i laget och så Nubben kan fokusera på att förstärka laget så länge.