Timrå Icon: tyckte detta var bra, så man får se om det finns någon "ante effekt" om Ante hade kört träningarna och Nubben ahde valt att ställa sig i båset hade det bara känts halvdant. Nu är det andte för 100% mot modo, han om någon måste väl fan kunna tagga igång dom mot modo eftersom han själv har så starkt TIK-hjärta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon: tyckte detta var bra, så man får se om det finns någon "ante effekt" om Ante hade kört träningarna och Nubben ahde valt att ställa sig i båset hade det bara känts halvdant. Nu är det andte för 100% mot modo, han om någon måste väl fan kunna tagga igång dom mot modo eftersom han själv har så starkt TIK-hjärta.