Corso, Pitkämäki, Hirscho, Jokela, Pikken, Vampola, Murley....vilka stjärnvärvningar, alla utom en lämnat i förtid pga de inte levererat samt andra orsaker och folk funderar vart stålarna tagit vägen. Man blir fan mörkrädd.
MB:ja corso lämnade knappast för att han inte levererade i alla fall . och vampola var oerhörd dominant i denna serie . restern däremot är historiska floppar speciellt hirsovits och jokela .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer