1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1454401

Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!

Captain Crash: Haha jag håller med, lite varningslampa där!

Men vi får hoppas att det inte har någon betydelse för Lars kompetents som sportchef.


Svarskommentarer

Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!

Lika som bär: Max Friberg - Robert i Utvandrarna.

Vi får hoppas att Tre Kronor är hårdvaluta i natt och inte wild cat money...:)


Sv: Ny klubbdirektör - Lars Nolander, lycka till!
Patrick Polly: Tidigare benämnde du Nolander som "ordförande". Ska vi komma överens om att Nolander kommer vara klubbdirektör och inget annat?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer