Japp sjukt mycket roligare hockey, och de som försvarar stor rink säger "De blir mer utrymma för stjärnorna, dom kan göra snygga saker" etc. Men ett problem är att ES sjunkigt i kvalite så fantastiskt mycket så stjärnor nu för tiden är typ Dicken, Larsson oh skit.'
Små rinkar is da shit! Då kan vi fortsätta skjuta ifrån hörnet och det blir faktiskt farligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Japp sjukt mycket roligare hockey, och de som försvarar stor rink säger "De blir mer utrymma för stjärnorna, dom kan göra snygga saker" etc. Men ett problem är att ES sjunkigt i kvalite så fantastiskt mycket så stjärnor nu för tiden är typ Dicken, Larsson oh skit.'
Små rinkar is da shit! Då kan vi fortsätta skjuta ifrån hörnet och det blir faktiskt farligt.