Inlägg: 1454442
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Hahl Bundy: Jag stänger alltid av ljudet under öviks matcher . Orkar inte höra visselorkanerna då nån modoit får ett felskär .
+ 2
Jobbig kväll. Tur man kan stänga av när det blir för tungt.