John K: Kom ihåg swe-fin 34-10 i skott men 0-2 e.2 perioder
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1454462
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Tycker Wedin ser bra ut (relativt sett naturligtvis). Intressant kille jag hoppas tar chansen nu.